tisdag, augusti 03, 2010

Swap Mexikansk mat

I maj gjorde vår swapgrupp receptkort med Mexikansk mat. Så här blev de:



Först ut är min Tacokryddade kycklinglasagne. Jag vill poängtera att jag gjort rosorna själv.



Sen kommer Pernilla Ms Quesadillas (kyckling)



Här har vi Hillevis Mexikanska köttfärspaj med ris och guacamole.




Här är Karinas Chili con carne med choklad.



Sist ut är Lisans enchilladas.

Visst är de fina! Tack tjejer för mina receptkort!

Idag är det fint väder. Jag har börjat jobba igen efter semestern. Det känns både bra och dåligt. Man måste ju börja jobba förr eller senare.

Ha det bäst!

Free Signature Generator
Free Signature Generator

9 kommentarer:

Lena sa...

Jättefina swapkort som vanligt. Det brukar vara segt första veckan efter semester innan man kommit in i vardagen igen. Hoppas det går bra i alla fall för dig att jobba. Kramiz Lena

Lena B E sa...

Hej vännen!
Åååååh vad roligt det var att träffa dig igår!! :) Tusen tack för sällskapet, det var så trevligt och roligt där på träffen hoppas jag kan följa med er fler gånger dit!! :) Tusen tusen tack vännen för mallen jag hade fått igår, såg det när vi kom hem i morse, jissa om jag var trött hi hi, tur att det var gubben som körde för jag somnade i bilen på väg hem. Ha ha. :D Hoppas vi träffas fler gånger!! Vilken tur vi hade med vädret igår, att det var så fint, för i dag regnar det åtminstone här.

Åååh så jättefina swapkort ni har gjort!! Spännande recept är det också. :) Gillar ditt kort jättemycket, det är så härliga, fina och läckra färger på det, och rosorna - WOW så superfina, jag fattar inte att du gjort dom själv, jag trodde deffenetivt att dom var köpta!! :)
Ha det så jättebra vännen, hoppas det går bra på jobbet!! :)
Massor med kramar från Lena

Erica sa...

Vilka underbara kort. Korten hade verkligen mexikansk still över sig. inte dåligt gjort av er. Kan tänka att det blev många god recept med :)

Kram Erica

Kimsan sa...

Tack för det fina grattiskortet!!

Susanne Lindén sa...

Tack för hälsningen hos mig!

Så fina swapkort ni fått till! Härliga färger på ditt kort och rosorna är hur fina som helst...måste varit "pilligt" att få till dom.

Ha det bra!

Gertrud sa...

Hej, vilka snygga swapkort och säkert smarriga recept. Mums. Ha en fortsatt skön sommar. Kram Gertrud

Unknown sa...

Hej hej, Jättefina swapkort...Stämpeln på ditt kort är jätteläcker, och rosorna ska vi inte prata om ;) jättesnygga, vad duktig du är..
Rolig grej det där med kortet så får man ju lite smarriga kort med..
Ha en trevlig helg och må så
gott / Kram kram

Lena B E sa...

Hej Pernilla vännen!
Det är klart att jag ska fixa en mall till dig, det finns en beskrivning på you tube också, sök på side step card. I dag hinner jag nog inte, jag får främmande, Nettan från Vännäs kommer hit, men så fort jag kan ska jag göra en mall och skicka till dig.
Ja det är klart vi ska träffas igen, förhoppningsvis blir det snart. :)
Hoppas du har det bra vännen.
Kramar från Lena

Petra sa...

Wow, underbara swapkort och recepten låter riktigt mumsiga.
Ha en trevlig helg.
Kram
Petra