söndag, augusti 08, 2010

Grattis Veronica 40 år!

En kompis till mig som heter Veronica fyller 40 år idag. Jag ska dit på kalaset. Då gjorde jag asken nedan och stoppade i en present däri.



Jag fick en ask av Lena J i våras och jag har helt enkelt liftat den.



Så här ser asken innuti. Jag har klätt den med papper från Rusta. Papperena fanns i färgerna silver/svart, blått och rosa. Ganska tunna papper men jättefina.



En närbild på blommorna. Jag har strösslat glitter från You Do på den vita blomman. Glittret har jag fått av Lisan. Tack så mycket vännen!

Det ska bli så kul att gå på kalas! Veronica har öppet hus kl 13-23 och jag tänkte gå dit på eftermiddagen. Jag längtar. Grattis till dig Veroníca!

Free Signature Generator
Free Signature Generator

7 kommentarer:

Carina sa...

Hej!
Så jättefin din ask blev.Måste vara roligt att ge bort en sådan skapelse.

Kram!

Lene sa...

Åh pernilla den är ljuvligt vacker!
Så snygga färger!!!
hoppas allt är bra med dig!
kram lene

Unknown sa...

HEj där vännen, en sån jättefin ask, riktigt tjusig :) Hoppas du hade det trevligt på kalaset..
Önskar dig en härlig vecka...
Ha det så gott / kram kram

Kamilla sa...

Åååh vilken underbart fin ask du har gjort, färgerna och kombinationerna är bara så klockrena, supersnyggt!!!

Kram kram

Camillas Kreativa sa...

En sån härlig ask, supernice <3 Vad är det för grönt "spret" du har runt blommorna, det var intressant, har inte sett det innan :o)?
Så kul att ni fått träffas Lena och du... tänk om vi alla bloggvänner kunde träffas på en gemensam sracpträffa, sååå kul det skulle va <3 :o)

Ha det gott, jättekramar
Camilla

Busan sa...

Vilken ljuvlig ask du har gjort - den är helt underbar och håller så med dig om pappert från Rusta - så snyggt!!! Din vän måste ha blivit så lycklig för den!!!
Och så snäll Lisan är som du fått så fint glitter från... det blev pricken över i. *hjärta*
Hoppas du har det så bra du bara kan och att du snart får en mysig pysselstund igen!
Massor med sommar-kramar
Busan

Lena B E sa...

Wow wow wow, så vacker asken är!! Superduperfin!! :)
Papperet från rusta är verkligen snyggt och det är jättefint med glittret på blommorna, det var en bra ide, något att tänka på till julkorten ;) jag gillar även tagen med fjärilarna!! Kompisen kommer att bli jätteglad för denna ask.
Hoppas du får det jättekul på kalaset nu vännen!! :)
Ha det så toppenbra.
Kramar från Lena