fredag, augusti 06, 2010

Veckans julkort v 31



Här har jag än en gång använt mig av stämplar från Inkido. I lööööv them! :) Jag stämplade järneksstämpeln 2 ggr så att det ser ut som en skugga. Bären är blingade med röd stickels. Hjärtanen i chipboard har jag penslat på med lite glossy accent. Papperna är från Basic Grey. "Eskimo kisses" heter de. B G är en favorit bland papperna.

Imorgon ska jag till Sussie och scrappa. Det ska bli så kul! Längtar redan!!! :) Dit kommer även Annica H och Annette. Goa tjejer allihopa!

Ha det gott!

Free Signature Generator
Free Signature Generator

1 kommentar:

Lena B E sa...

Åh vilket fint julkort du har gjort igen vännen!! Så flitig du är med dom, duktig du är!! :)
Lyckost där som fick träffa hela det härliga gänget hemma hos Sussie, hoppas ni hade det trevligt och fick en jättekul kväll!! Synd jag inte kunde vara med, det skulle varit så kul. :)
Ha det så bra.
Kramar från Lena