onsdag, augusti 18, 2010

Kims födelsedagskort

Jag är ju med i en födelsedagskedja. Den senaste som var på tur var Kim. Jag hade köpt en tidning "Cardmaking" och där såg jag ett kort som var så fint. Det liftade jag och så här blev resultatet.




Hösten har gjort sitt intåg här i Örnsköldsvik. Det är kyligare luft ute fastän soligt väder. Kvällarna är mörkare. Då kan man passa på att tända ljus. Såååå mysigt! Det finns fullt med bär att plocka i skogen för den som vill. Och även svamp. Skogsskafferiet väntar er!

Trevlig höst på er alla!

Free Signature Generator
Free Signature Generator

6 kommentarer:

Lisan sa...

Hejsan, Hoppas att din sommar med varit jätte fin, min var toppen mestadels. Men oj vad du redan har hunnit scrappa massor, jag har haft helt avstängs data och inget pysslande alls. Så nu känner jag mig jätte laddad inför hösten. Första skaen blir ett grattis kort sedan våra swap kort. Ska bli skoj.
Ha det så jätte bra, vi ses på bloggen. Kramis från Lisan

Karin sa...

Jättefint kort i så fina färger!
Jaaa, nu känns det att hösten är på väg.. lite mysigt ändå.. att få tända brasa å ljus å bara myyyysa! (hmm.. hoppas att vårt hus hinner bli klart tills dess bara *fniss*)
kram kram!

Lilla Pyssel Inger sa...

Underbara färger och jättegulligt kort vännen:)
Å du ska veta att jag har såååå dåligt samvete för dig för jag har gjort ett kort åt dig men inte fått i väg det FÖRLÅT!!! Men ska bättra mig bättre sent en inte alls eller hur:)
Vad kul att du gillade DT korten, det var en riktig utmaning för mig för inte alls det material som jag skulle ha valt eller gjort något av till mig själv! Men det var kul för man blir utmanad och man lär sig mycket av det:)
Jag vet att jag har varit jättedålig på att tala om vad det är för material som jag använt mig utav så jag försöker att bättra mig ha ha ha:)
Jag mår bättre nu tack snälla, men tar det lugnt så jag inte åker dit igen! Hoppas allt är bara bra med dig och att du har det bra!
Önskar dig en toppen dag och var rädd om dig, kramar från lilla vännen Inger:)

Lene sa...

hej vännen, ja det är ett super snyggt kort, så ljuva färger!
Kram lene

Lena sa...

Jättesnyggt kort du har gjort. Roligt att få se ett lite annorlunda kort. Visst är hösten på G. Lite mysigt är det allt och man kan sitta med pysslet med rent samvete på kvällarna. Ha en bra helg. Kram Lena

Susanne Lindén sa...

Jättefint födelsedagskort du fått till...härliga färger! Här är också hösten på intågande. Allt regnande sista tiden har gjort illa vid alla blommor mm. Vi får hoppas på en fin höst.

Ha en bra dag!