torsdag, september 02, 2010

Grattiskort till mig

Jag fyllde ju år i söndags. Det var verkligen kul att fylla år. Se bara vilka fina kort jag har fått! TACK allihop!!! Nu äntligen ska jag lägga ut korten i min blogg. Jag börjar med födelsedagsswapen som jag är med i. Sen kommer några till.

Från ScrapLinda




Från Pernilla M




Från Lisan




Från Lene




Från Lena J





Från Lena BE



Från Kim




Från gertrud




Från Erica




Från Camilla




Från Sussie





Från Busan





Från min svägerska Sandra



Puh! Det var ett lååååååångt inlägg. Jag vill tacka er än en gång!

Ha det gott!

Free Signature Generator
Free Signature Generator

8 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, vad många fina kort du fick!!

Unknown sa...

Åhh så mycket fina kort du fått, vad roligt...De var ju kanonfina allihopa :)
Det sista kortet du fick av din svägerska var ju riktigt orginellt, kanonhäftigt.
Det betyder ju Lycka att ge bort en elefant ;)
Ha det så gott / Kram kram

Lene sa...

Hej vännen!
hoppas du hade en härlig födelsedag!!
Jätte snygga kort, det är så kul att se alla på samma gång!
Kul också med annorlunda kort som det från din svägerska!
Ha en trevlig helg!
Kram lene

Annica H sa...

Åhhh... Jag hade ingen aning om att du fyllde år!
Stort Grattis i efterskott!
Vi ses väl på söndag?... ;)
//Annica H

Gertrud sa...

Så kul att se alla kort du fick på din dag. Vad duktiga vi är alla vi kortmakare :) Ha en skön helg, kram Gertrud

Lena B E sa...

Hej Pernilla vännen!
Wow så många vackra, jättefina, superfina och gulliga (elefanten) kort du fick till din födelsedag!! :)
Ser att Cattis skriver att det betyder lycka att ge bort en elefant. Då måste jag få lägga till att i Irak/kurdistan så betyder det lycka att ge bort en nyckelpiga har jag fått veta.
Så det måste ju betyda att du har haft turen att få dubbel lycka eftersom du fått båda delarna. hihi ;)
Hoppas du har det bra vännen!
Ha en jättetrevlig helg.
Kramar från Lena

Lena B E sa...

Glömde... ha så jättekul på söndag och hälsa Sussie då ni ses!
Kram igen Lena

Lena B E sa...

Glömde igen, jag är hopplös jag vet ha ha... Hälsa Annica och Anette också!
Kram igen, Lena