måndag, september 06, 2010

Scrapcafé

Igår var jag på ett Scrapcafé här i Örnsköldsvik. Men så roligt jag hade!!! Det var öppet kl 10 - 20 och jag var där hela dagen. Jag skulle gå med Sussie. Men hon skulle hämta en husvagn i Göteborg. De åkte hem på lördagkväll så att de skulle hinna till Scrapcafét. Hon anlände där kl 15. Då är man allt bra sugen på att scrappa! Vi hade en kock som gjorde lunch och middag. Så lyxigt att bara sätta sig vid ett dukat bord! :)Där var en massa fikabröd också.

Jag hann med 2 st LOs och 2 st kort och ett bokmärke. Jag tänkte visa en LO jag gjorde. Med på bilderna är min syster Charlotta och hennes dotter Tyra. Tyra hade varit med och öppnat julklappar hela kvällen. Sen blev det för mycket och hon somnade. Snacka om en utarbetad tös!




Detta är min tolkning av skissen nedan.




Jag vann faktiskt en vinst i en utlottning med denna LO. Vinsten bestod av 2 st mönstrade papper och 2 st cardstocks + olika dekorationer från Scraplyckan. :) Gissa om jag blev glad!

TACK alla ni som ordande det så fint på Scrapcafét från High Coast Scrap!

Ha det gott allihop!


Free Signature Generator
Free Signature Generator

6 kommentarer:

Lene sa...

Åh pernilla den är helt underbar vacker, den skiss ska jag spara.
Skrev inne hos Lena BE att jag var lite avund, vill också gå på träff med Er!!!!
Ha en skön dag!
kram lene

Lena sa...

Din Lo är supersöt Pernilla. Grattis till vinsten och så säger jag som Lene....JAG VILL OCKSÅ TRÄFFA ER!!! Ha det gott. Kram Lena

Unknown sa...

Superhärlig Lo, grattis till vinsten med vad roligt :)
Ni verkar ha det så roligt med massa träffar jämt, blir lite "avis" på er ;)
Ha det så gott / Kram kram

Mia sa...

Hej Pernilla..

Grattis till vinsten... Vilken fin LO, förstår att du vann :)
Jättefin skiss, den sparar jag :)
Kram Mia

Lena B E sa...

Wow vilken superduperfin LO!!! :) Helt fantastisk är den vännen, OJ va duktig du är!! :) Stort GRATTIS till vinsten, så roligt att du vann vännen!! :) Jättekul och du är verkligen väl värd den vinsten!! :)
Jag sparar också skissen, den är jättefin, tack för att du delar med dig av den.
Kramar från Lena

Annica H sa...

Stort grattis till din vinst! Det var du väl värd! :)