måndag, november 09, 2009

KAOS utdelning!

För några månader sen fick jag en KAOSaward av Lena J. TACK så hemskt mycket Lena!!! Nu har jag äntligen kommit mig för att göra tre stycken egna. Nu tänker jag ge bort dem.




Så här ser de ut. Jag gjorde tre stycken snarlika. Det är bara bakgrundspapperet som skiljer sig i mönstret.

Jag vill ge bort dessa tre KAOS awarder till Lisan, Busan och Sussie. GRATTIS till er alla! Jag har era adresser och awarden kommer med Posten inom kort.


Free Signature Generator

Free Signature Generator

6 kommentarer:

Lisan sa...

Men oj så himla fina dessa KAOS Awards var. Tusen tack för den.
Kommer vårda den ömt och när jag får lite mer energi så har jag lite KAOSár att ta hand om jag med.
Kommer vakta min brevlåda ordentligt nu och invänta den fina KAOSen. Tack så mycket. Kramis från Lisan

Anonym sa...

Åh, Tack vännen för den fina KAOS'en! Den kommer att få hedersplatsen på hyllan så jag kan se den varje dag. Tusen, tusen Tack för den!!! :-)
Ska hålla utkik efter den nu varje dag. Har några kvar jag oxå som ska göras men de får nog vänta ett tag till tills jag har mer tid och ork.

Kramisar Susanne

Busan sa...

Va!?! Till mig!?! TUSEN TACK - vad glad och rörd jag blir - och jätteförvånda och ja... GLAD!!!! :D
Den är jättefin och jag känner mig så utvald och du kan vara säker på att den kommer bli väl omhändertagen här!!! Och ja, då är det jag som kommer vakta postis som en hök här igen... hi hi... Hoppas det är okej om det dröjer lite innan jag ger vidare din - har några jag ligger efter med men har i alla fall börjat på en laddning så det kommer än om det dröjer lite. Nu är jag jätte-lycklig igen och ska lägga mig och sova och drömma om KAOS:arna som är på väg till oss alla lyckliga tre - TUSEN TACK IGEN!!!! You made my week!!!!! :)

Varma höst kramar och hoppas du har det så bra du bara kan!!!!
Busan

Lilla Pyssel Inger sa...

Underbar KAOSár du har skapat är säker på att mottagarna kommer bli super glada:) Ett JÄTTESTORT GRATTIS till mottagarna av dessa underbara KAOSár:) Vad glad jag blev att du tyckte om min lilla Julbyrå vad du är gullig och snäll TACK:) Önskar dig en riktig fin dag och sköt om dig själv, kramis från lilla vännen Inger:)

Busan sa...

DEN HAR KOMMIT!!! :D Vad glad jag är och så din den är - ännu finare i verkligheten!!! WOW!!! TUSEN TACK och vad glad jag är!!! Måste blogga om den men är det okej om jag lånar din bild här med ditt namn i fotot på KAOS:en?
Hoppas du har det så bra du bara kan och TUSEN TACK - blir så glad för du är så duktig och den är så fin och för att du tänkte på mig!!!
Varma höst-kramar
Busan

Lena B E sa...

Åååh så fina kaosar du har gjort igen vännen!! Superdupergulliga med snögubbar på. :D Hoppas allt är bra med dig och att du har det bra i övrigt, med mysiga pysselstunder osv. Kramar från Lena