fredag, augusti 21, 2009

Swapkort juni/juli

Se vad vackra swapkort vi gjorde i sommar!!! Då hade vi temat EFTERRÄTTER. TACK alla för de jättesnygga korten!!! Det ska bli smaskens att prova dessa recept!




Längst upp till vänster har vi Lena BEs Jordgubbsviss och Vaniljparfait. Bredvid, längst upp till höger, finns Pernillas Créme Caramel. Undre raden till vänster finns Karinas Solbackarutor och längst ner till höger Lenes Persikor med marängtäcke.



Här har vi längst till höger Lenas Rabarerpaj. Sen kommer Lisans Pannacotta med vit choklad. Och längst ut ser ni Sussies Honungsäpplen.




Tills ist mitt eget kort på Mangoglass. Det är ett så kallat Explosions kort. Beskrivning hittar ni HÄR!

Mumsfiflibaba!!!



Glitter Text Generator

Glitter Text Generator

9 kommentarer:

Lena B E sa...

Ja visst gjorde vi snygga kort!! ;) hi hi... åh vilka recept sen, snart rullar vi väl fram! *skrattar* Nu ska jag ta en titt på beskrivningen av ditt kort, tack för att du delar med dig av länken! :)
Ha en jättetrevlig helg min vän! Kramar från Lena

Lilla Pyssel Inger sa...

Helt underbara kort och vad många fina recept ni måste ha fått i hop tillsammans:) Riktigt smaskens blir sugen bara jag tänker på alla fina recept ha ha ha Ha en toppen helg och sköt om dig:) Kramis från lila pyssel Inger:)

Lena sa...

Hejsan!
ja du, det var väldigt fina kort till swappen. Riktiga godbitar. Tack för beskrivningen på ditt kort som var så fint. Jag undrar om jag skulle kunna få din adress? Vill så gärna skicka en sak till dig. Om du vill så maila mig på elenajohansson@hotmail.com. Ha en bra helg. Kram Lena

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Smaskens! Inte bara snygga kort utan grymt dregelframkallande recept också! Wow vilken lycka att ha dem i sin ägo!

Skitsnygga KAOSer du har skapat, så kul för mottagarna att få dem i sin låda!

Hoppas allt är bra med dig!
Ha de bäst!
Kram / Angelica

Kamilla sa...

ÅÅÅ så underbara swappkort!!
helt fantastiskt vackra!
Och smarriga *dregglar lite diskret*
Kram kram vännen

Lilla Pyssel Inger sa...

TACK SNÄLLA gulliga du för din kommentar om min nya ryggsäck och om mitt nya DT uppdrag:)Det värmde och du är så himla snäll, ha en trevlig söndag och sköt om dig. Kramis från lilla pyssel Inger:)

Carina sa...

Ojj,vad mycket fint ni har skapat.Kul med alla recept.

Tack för din hälsning!

Petra sa...

Härliga swapkort. Det vattnas i mun av alla goa efterrätter.
Ha en skön söndagkväll.
Kram
Petra

Lena B E sa...

Hejsan vännen! Idag har jag fått varit hemma och suttit och scrappat medans gubben for iväg och tittade på en bil, du kan tro att jag hade det mysigt!! Ingen gubbe i huset och såå scrappingen mitt för ögonen! Hi hi... Så nu är jag snart klar med det jag måste få färdigt just nu, skönt! Sen ska jag börja med dina kaosar minsann!! På onsdag kommer Nettan från scrapbooking 4you hit, med lite påfyllning till den redan smockfulla hyllan som jag har mina scrapsaker i. Undrar vart 17 jag ska stuva in det nya jag köpt. ;) *skrattar* Hoppas allt är bra med dig?! Massor med kramar från Lena