söndag, augusti 30, 2009

Dagen efter , kvällen före...



Ja, nu har jag då fyllt år. Det var en helt sagolikt kul dag! Massor av presenter har jag fått. Och även många vackra blommbuketter och många fantastiska kort!
Det kom vänner, släkt och arbetskamrater. Lena BE ringde till mig och vi pratade en stund i telefonen. Det var superduperkul!!! :D TACK för telefonsamtalet!

Jag fick pengar, några flaskor vin och ett set med 2 st skärbrädor och en kökshanduk. Av syrran och hennes familj fick jag en micro. Av brorsan och hans familj fick jag en ansiktsbehandling. Massor av blommor, både krukväxter och snittblommor fick jag också. Av mor och far fick jag pengar att göra/köpa något roligt för. Mamma sa: "OBS! Detta ska EJ gå till räkningar!" mycket bestämt. Jag får se vad jag hittar på med dem. Jag fick även 4 st kaffemuggar och 4 st assietter till. Min gamla barndomsvän Scrapkia kom också. Av henne fick jag stämplar, pins och brads. Precis sådana stämplar som jag gått och tittat på men inte inhandlat. Snacka om tankeöverföring! Jag fick även detta kort nedan som jag bara måste visa. Det är ju sååååå vackert!!!






Här är kortets framsida. I utskärningen skymtar en tag fram.



Och här ser ni tagens framsida. Hur vacker som helst!





Taggens baksida. Man kan vika upp en del av bakdelen och då får man ett bokmärke! Inte bara snyggt utan fiffigt också!!!! TACK så jättemycket Kicki!!!!

Jo, jag hade ju party på kvällen med mina mysiga och goa vänner! Superkul att ni alla ville komma! Vi hade jättekul!!!!


Jag vill tacka alla så hjärtligt för att ni förgyllde min 40-årsdag! Tusen, tusen tusen TACK allihop!!!!

Så till sist vill jag tacka för alla goa kommentarer av er där ute i cyberspace!!!! Vad vore livet utan er? Alldeles för trist tycker jag. TACK SÅ HJÄRTLIGT ALLA ni som har varit med i min blogcandy och som lämnat så goa och fina födelsedagshälsningar!!!


Ha det bäst!!!

Glitter Text Generator

Glitter Text Generator

7 kommentarer:

Lena B E sa...

Wow så mycket fint du fått!! Vilka underbara blombuketter och alla fina kort!! Så roligt att födelsedagen blev trevlig och rolig för dig!! Jättekul!! Tack för att du visar oss dina presenter. :) Ha en underbar dag.
Kramar från Lena

Anonym sa...

Vad mycket fint du fick på din födelsedag! Fina blommor och mycket fina kort! Så kul med festen sen och att den blev lyckad!
Åter ett stort GRATTIS till dig!!!♥

Grattiskramar från Susanne

Ps: Ska du gå på Highcoastscraps stora helgträff i oktober? Skulle vara kul att ses! :-)

Lena sa...

Ja Pernilla det var mycket fina saker du fått. Roligt att du delar med dig av allt fint du fått. Ha det så bra. Kram Lena

ScrapMi@ sa...

Åhh så mycke fint Du fått underbara blommor Du får njuta av =)

Grattis i efterskott önskar jag Dej!!!

Kram//Mia

Lisan sa...

Grattis i efterskott!
Låter som du hade en jättebra dag med många fina saker och kort.
Kramis från Lisan

Lilla Pyssel Inger sa...

WOW vad du fick mycket fint och så roligt för dig att din dag blev så lyckad är så GLAD för din skuld:)
STORT GRATTIS till dig igen och ha en toppen dag och vecka:) Kramis från lilla vännen pyssel Inger:)

Petra sa...

Oj, så mycket det har hänt här på sistone. Så roligt att din födelsedag blev så lyckad och stort grattis i efterskott.
Underbara kort och fantastisk väska du har fått. Så roligt.
Pengarna du fick av mamma kan du ju lägga på scrap-grejer, ett litet förslag bara från mej, scrap-grejer är INTE mat.
Ha det så gott.
Kramar
Petra