söndag, augusti 16, 2009

Kofta och sockar



Varje måndag och fredag leder jag en pysselgrupp på jobbet. Det ingår i mina arbetsuppgifter. I våras började jag på en kofta som jag nu har stickat klart. Jag stickade även sockor till denna.

Det är i storlek 6 mån som Tyra ska få. Hon är och hälsar på här just nu. De bor hos mormor och morfar. Jag hoppas att hon kan ha den och att hon använder den. Tyra har nu hunnit bli 5 månader. Tänk vad tiden flyger iväg!




Glitter Text Generator

Glitter Text Generator

7 kommentarer:

Lena sa...

Oh, vad gulligt du har stickat. Tänk så fin hon ska bli lilla tösen. Förr handarbetade jag massor, men nu har scrapbookingen tagit över all pysseltid. Ha en bra vecka Pernilla. Kram Lena

Lena B E sa...

Hej min vän!
Åååååh vad gulligt!! Wow så fint du stickar, klart hon kommer att använda den, oh så fin hon kommer att bli i denna kofta! Det var jättelänge sen jag stickade något, jag handarbetade mycket förr när händer och armar funkade som dom skulle, nu går det inte längre + att scrapbookingen är mycket roligare!! ;) Hoppas allt är bra med dig vännen! Kramar från Lena

ScrapMi@ sa...

Hallå där!!!

WOw så underbart sött =) Kan Du sticka oxå Du är en riktig pysselgumma. Söt som en gräddbakelse var det iallafall !!!

Kram//Mia

Lene sa...

herre jisses så gulligt.
Du har många strängar på din lyra ser jag!
För gillade jag att sticka, men det klarar mina axlar inte idag! Synd egentligen!
Hoppas du får en härlig dag imorgon!
Kram lene

Anonym sa...

Vad fint det blev!!! Vad duktig du är på att sticka, också!!! *S* Tyra blir säkert jättesöt i det, det är jag helt säker på!
Var du på Helena.N's scraploppis ikväll? Jag var där en stund och fyndade en hel del, lägger upp det i bloggen sen jag fotat det, ska försöka imorrn om vädret är bättre så jag kan fota det ute.

Ha det gott!
Kram Susanne

Mathilde sa...

Men vad söta! Vad fint det blev! Har själv precis börjat sticka och tycker att det är jätteroligt att se vad andra gör!
Kram

Carina sa...

Hej!
Så gulligt du stickat.Var själv en riktig stickfantast för många år sedan.Använde senare även en stickmaskin och då gick det som hejsan!
Saknar dig i HOI,s forum.Roligt om du också vill vara medlem så kan vi ha det riktigt skoj!

Kram!
PS:Tack för din kommentar!