måndag, september 17, 2012

En walkabout

Idag är det trist väder här. Det är regn och blåst ute. Riktigt höstväder. Tur man kan sitta inne o mysa. En som inte kan sitta inne och mysa är min katt Sharon. Hon gick ut för över ett dygn sedan och har inte kommit tillbaka än. Vi tror hon är ute på en "walkabout". Alla ni som sett filmen Crocodile Dundee vet vad det är. Men man kan ändå inte sluta att oroa sig förrän hon är tillbaka.

I sommar fick jag en beställning på två kort. Dels var det 70-årskortet som ni fick se i förra inlägget och dels var det ett bröllopskort. Jag såg att Lene gjort ett så vackert kort med en sån läcker vikning. Jag visste inte riktigt hur hon hade gjort men mitt kort blev så här

.


Papper från Maja Design. Ramen är en spellbinders. En swirl, blommor och så den där blomswirlen som jag är så förtjust i har jag som dekoration.



Bröllopsparets namn på insidan liksom en tag, en hälsning och en textstämpel.

I helgen tog jag det lugnt. Jag kände mig utvilad när jag gick till jobbet i morse trots att jag nästan inte sovit nåt alls. Jag är dock van att mina katter ta sig en sväng utanför sitt revir. Min äldre katt Chiqita, var borta i 5 dygn när hon var mindre. Men man undrar ju var min lilla katt håller hus.

Ha en bra vecka!
Tack för besöket!
kramis Pernilla

2 kommentarer:

Unknown sa...

Underbart,
fin stämpel
Kram Elin

Gertrud sa...

Ett vackert bröllopskort. Snygg stämpel, vackert papper och ovanlig vikning. Kul att du gillade kortet, pyssla på ;) Kram Gertrud