torsdag, november 03, 2011

Födelsedagskort till Lene

Min bloggvän Lene fyllde 65 år i slutet på oktober. Då gjorde jag ett födelsedagskort till henne så klart. Det blev ett höstigt kort.


Bakgrundpapperet är köpt på Tradera. Stämpeln är från Prickiform. Tyvärr har Prickiform stängt igen nu. Men deras stämplar finns hos Pysselmyran.

På fredag ska jag och Martin ha lite mys. Vi har varit tillsammans i 6 månader nu. Så vi ska fira lite. :) Annars blir det nog lugnt i helgen tror jag. Vi får se. ;)

Tack för besöket!
Ha en trevlig helg!
kramis Pernilla



6 kommentarer:

Carina sa...

Jättefint kort. Stämpeln gillar jag.
grattis till er 6 månadsdag. Ha det bra Kram

Lena sa...

Jättefint kort och pappret passar ju så bra. Grattis till 6 månader! Ha det så gott och trevlig helg. Kram Lena

Åsa sa...

VIlket riktigt mysigt och glatt höstkort du gjort till Lene när hon fyllde - vad duktig du är! Blir så glad av det! ♥

Grattis till att ni firar 6 månader! ♥ Hoppas att ni får en riktigt mysig kväll imorgon att fira. Tänker på er!
Passar på att önska en trevlig helg och hoppas du får en mysig pysselstund snart igen!
Massor med kramar och ha det så bra!
Åsa

Camillas Kreativa sa...

Jaha, nu har jag gnällt stort om att jag inte kom in på din sida och så gick som smort denna gången.... Men det var väl tur det då :oD att det äntligen funkar, vet inte alls vad som varit fel?? Denna hopplösa teknik som vi inte kan vara utan , fniss. Så fina kort du gjort och den till Lene så gullig. Ahhh lite fredagsmys, glöm inte chipsen det tillhör eller som vi har som tradition hos oss, poppcorn, varje fredag annars blir det liv i luckan om de skulle utebli. :o)
Ha det så bra och mys riktigt gott nu :)
Kramar
Camilla

Margareta sa...

Jag förstår att Lene blev jätteglad för ett så mysigt kort! Vilken lämplig stämpel - måste nog kila över till Pysselmyran.....
Hoppas ni fick en riktigt mysig kväll - har ju sett den fina rosenbuketten på fb! ;o) Vilken kavaljer!!!

Unknown sa...

Härligt kort och jättemysigt motiv :)
Grattis till era 6 månader :)
Kramis