tisdag, juli 27, 2010

Sommarhatt och vinst hos Altheas Mix

Denna ljuvliga sommarhatt fick jag med posten av Cattis. Hur snygg som helst! Tusen tusen TACK Cattis! Jag blev jätteglad!!! :)Grönt som är en av mina älsklingsfärger!




Förra veckan hade Mita på Altheas Mix en utlottning på julkortsutmaningen som jag är med i. Jag vann!!! Jag vann en vinst med mitt blå kort. Jippie!



Som ni ser går vinsten också i grönt. :) Tusen tusen tack snälla Mita!
Free Signature Generator
Free Signature Generator

6 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till vinsten, vilka fina saker du fick!!

Kram

Unknown sa...

Hej där :) Vad roligt att du uppskattade kortet och vad bra att det var din älsklingsfärg..Det visste jag faktiskt inte, men det blev ju bra då.
Ett jättegrattis till vinsten med, vad roligt ja jag vann ju en candy igår:) så jag förstår din känsla.
Vad gullig du är som delar med dig av mallen, tack tack:)
Ha det så gott tills vi hörs
igen/ Kram kram

Lena B E sa...

Åh så fint kort du också har fått från snälla Cattis!! Supersnyggt!! :)
Stort GRATTIS till vinsten!! :)
Sååå roligt att du vann vännen. Ingen dålig vinst heller, det var fina saker som du fick!! :)
Ha det så bra.
Kramar från Lena

Kimsan sa...

Grattis till vinsten!!

Busan sa...

Hej och GRATTIS till din vinst - så fina färger precis som i kortet du fått av Cattis - så fina hon gör dessa hattar!!! Ska ta foto på min och visa också för jag är en av de lyckliga som fått en!!! :)
Ville bara titta in och se hur du har det. Hoppas du har det så bra du bara kan och att du snart får en mysig pysselstund igen!
Massor med sommar-kramar
Busan

Lena sa...

Vad snäll hon är cattis, som ger oss dessa vackra hattar. Din är jättsnygg den med. Grattis,grattis till din vinst. Så himla roligt att du vann. Ha det gott. Kramiz Lena