lördag, juli 17, 2010

Årets första julkort

Vad är bättre att svalka sig med i denna värmebölja än att göra julkort? Det känns avkylande eller hur? Altheas Mix har en julkortsutmaning som börjar nu. Man ska göra ett julkort i veckan till Lucia. Då hinner man med 25 st julkort. Det är ju självklart att jag hakar på. Om man gör ett julkort i veckan så blir det ju inte så himla stressigt månaden innan jul. Det är bäst att börja i tid.



Stämplarna hittade jag hos Altheas Mix. Papperena är från Basic Grey. Jag har använt mina stansar också. Till höger hittar ni en polkagrisstång.

Jag undrar vad jag ska hitta på idag? Vädret ser inte särskilt lovande ut. Jag hoppas nästan att det blir molnigt eller regn. För jag känner för att pyssla idag. Hi, hi! ;)

Ha det bäst!

Free Signature Generator
Free Signature Generator

2 kommentarer:

Karin sa...

vilket superfint kort! hmm.. fast lite underligt är det med julkort när det är mitt i sommaren! =)
kram kram!

pojjo sa...

super snyggt kort.. själv har jag jätte svårt komma i gång med julkorten *ler*