fredag, juni 04, 2010

Födelsedagsask




Min vän Sussie fyllde ju år i onsdags. Då gav jag henne denna ask med innehåll. Stämpeln är från Wiff of joy tror jag. Grattiscirkeln har jag köpt på Tradera. Blommorna och bladrankan vann jag i en tävling hos Lena BE. De är från Scrapbooking for you. Tack vännen! Fjärilen har jag fått uppstansad av Lena J. Tack så mycket! Papperet är från Magnolia. Lite bling på blommorna är det också där.

Imorgon åker jag och Sussie på en Scrapträff som vår förening High Coast Scrap har ordnat. Det blir superkul! Vi håller till en bit utanför Örnsköldsvik i Arnäs församlingshem. Det hela håller på 10.00 - 23.00. De har ordnat så att en kock lagar lunch och middag.


Ha det bra och trevlig helg!



Free Signature Generator
Free Signature Generator

4 kommentarer:

Petra sa...

Jättefin ask du gjort till Sussie. Snygg stämpel. Hälsa Sussie så gott och ha så himla kul på scrapträffen.
Kram
Petra

Anonym sa...

Hej vännen! 1000 varma TACK för asken med innehåll och för gratulationen här hos dig!!!Blev så glad över den så jag sitter och kikar på den med jämna mellanrum och även innehållet.:-) TACK!!!♥

Kommer snart och hämtar dig till träffen och det ska bli så kul att få scrappa hela dan, eller hur?!! :-)

Ses snart!
Kram Susanne

Lena B E sa...

Hej vännen!
Åååååh så jättefin ask du gjort till Sussie!! :)
Hoppas verkligen att ni har roligt på träffen idag du och Sussie. :)
Va lyxigt det låter med en egen kock "bara" för er, hoppas ni får något gott att äta. ;)
Ha det så jättebra och tack för hälsningen inne hos mig. :)
Ha en jättehärlig helg.
Kramar från Lena

Unknown sa...

Jättefin ask du gjort, stämpeln är ju kanonsöt..
Roligt det låter med scrapträff :)
Tänk att få sitta där hela dan, det var ju många timmar :) Kul...
Hoppas ni haft en bra dag..
Ha det så gott / Kram kram