söndag, juni 20, 2010

Ett grattiskort till Lisan



Lisan fyllde ju år den 14 juni. Då gjorde jag det här kortet som ni ser ovan. Jag har gått lös med min "Doily Lace" stans från Martha Stewart. Jag älskar denna stansen! Den är sååååå fin! Fjärilen är ett stämpelmotiv från Inkido. Jag har målat den med Pro Makers pennor och blingat den med lite guld stickles. Blommorna har jag stansat ut med Retro stansen och sedan stämplat på dem med en stämpel från Inkido. Stämpeln ser ut som en notrad.

Grattis än en gång Lisan! Hoppas att du hade superkul på födelsdagen! Kram till dig!

Free Signature Generator
Free Signature Generator

8 kommentarer:

LenA sa...

Vilken underbar sommarkänsla du har fått fram i det här kortet!
Superfint!

Kram Lena

Lilla Pyssel Inger sa...

Vilket underbart kort du gjort åt Lisan hon måste ha blivet jätteglad:)
Vad roligt att du gillade askarna jag gjort och jag kan stolt säga att jag gjort mallen helt själv:) Jag äskar att sitta och klura och testa mig fram, i bland så blir det inget och i bland så har jag tur och får till det:)
Skönt att höra att du mår bra det gläder mig:) Å håll ut bara två veckor kvar till din semester jag lovar det kommer gå fort. Sen får man hoppas att solen tittar fram till dess igen:) Önskar dig en riktig trevlig måndag och vecka och var rädd om dig:)Kramar i massor från lilla vännen Inger:)

Lena sa...

Jättefint kort du skickade till Lisan. Det är verkligen somrigt och fint. Hoppas du får en bra vecka och Trevlig Midsommar. Kramar från Lena

camillaskreativa sa...

Tack snälla snälla du för det fina jag fick med posten häromdagen!!! Sååå glad jag blev och lite... det var ju hur mkt och fint som helst!!! Det dansande paret har jag redan använt till Svensk scrapbookings midsommar cropstävling, du kan gå in där och kika för att se hur det blev :o) Jättefint receptkort har du oxå gjort, blommorna var super coola, har du gjort dem själv?
Ha det gott nu ska jag knåpa ihop ngt nytt till cropen, tycker det är rätt kul med en sån stor tävling som de har ;o)
Kramar
Camilla

Unknown sa...

Härligt och somrigt kort
"You rock girl" hihi
Ville kika in och önska en trevlig midsommar ifall jag inte hinner in innan...
Ha det så gott och var rädd om dig / Kram kram

Lilla Pyssel Inger sa...

TACK TACK SNÄLLA GULLIGA Pernilla:)
Du är ALLTID så himla snäll och gullig när du lämnar spår efter dig man blir jo så himla GLAD:) Kul att du gillade mina altrade ramar dom var roliga att göra något som kan anbefallas att testas på:)
Jag älskar att testa och prova mig fram och göra egna mallar speciellt när det blir som man tänkt sig ha ha ha:)
Ha en jättetrevlig Midsommarvecka du med min vän och var rädd om dig, kramar från lilla vännen Inger:)




Ha en trevlig Midsommarvecka!
kramis Pernilla

Lisan sa...

Japp, ägare till detta fina kort är jag. En stolt ägare med minsann. Tack igen., Ville titta in på en liten snabbis och önska trevlig midsommarhelg. Hoppas att du får sol och fint. Vi hörs efter helgen. Kramis från Lisan

Lena B E sa...

Åh wow vilket superduperfint kort du gjorde till Lisan!! :)
Det är så färgglatt och härligt och i helt underbara färger dessutom!!
Hoppas du har det bra vännen!
Ha det så bra.
Kramar från Lena