måndag, april 05, 2010

Påskkort från Lena BE och Camilla

Jag har fått två st påskkort i år. Ett från Lena BE och ett från Camilla. Tusen tusen tack tjejer!!! Jag blev jätteglad! :D


Lena BEs kort är ett stafflikort.



Här är Camillas kort.



Jag har varit hos mina föräldrar i påskhelgen. Min syster och hennes dotter, Tyra, var också där. På Påskafton kom även min bror och hans familj. Det var så livat och glatt och jag blev så trött att jag var tvungen att åka hem och vila mig. Jag är inte van vid barnaskrik. Men det var hemskt roligt att träffas!

Free Signature Generator

Free Signature Generator

6 kommentarer:

Lena B E sa...

Åh så jättefint påskkort du fått från Camilla!! :)
Hoppas du haft en jättehärlig helg annars, förutom barnaskriket menar jag. Det kan verkligen vara jobbigt när man inte är van det. Vilka röstresurser dom har dom små liven, det är helt otroligt! Hi hi. Ha det så jättebra vännen!
Kramar från Lena

Unknown sa...

Hej hej, hoppas du inte är allt för slut efter påskfirandet ;)
Jättefina kort du fått av Camilla och Lena BE :)
Ha det så gott / Kram kram

Lena sa...

Jättefina kort du har fått. Duktiga tjejer det där att göra så fina saker. Hoppas du har hunnit vila dig lite nu efter allt påskfirande. Kram Lena

Anonym sa...

Hej vännen! Låter som du haft en trevlig helg trots barnskrik. De kan verkligen köra slut på en och allra helst då när man inte är van.

Saknade dig ikväll på träffen men hoppas att du är piggare till nästa gång! Det var trevligt med demos fast det blev ju lite mindre pysseltid förstås, hehe.

Jättefina kort du fått av dem bägge!

Ha det gott vännen!

Stor varm kram till dig från Susanne!

Anonym sa...

Hejsan!!
Jo du!! Här är våren långt skriden. Visst är det tulpaner du ser på min bild. Här är träden skirt gröna och idag har vi haft 15 grader. Stackars er som fortfarande har snö. Men den som väntar på något gott väntar inte för länge eller vad det nu heter. Snart Pernilla så får ni också vår däruppe.
Ha en fortsatt trevlig kväll!
Kramar Karina

Anonym sa...

Vilka fina påskkort du fått!!

Tack för din goa kommentar om mina amigurumisar, och nej, det är inte alls särskilt svårt!! Jag lovar att det finns bra många små söta dukar som är många gånger svårare! Bara man kan skilja en virknål från en sticka, så kan man skapa små söta varelser att ge bort eller spara själv. Speciellt att virka kakor, bakverk, kex till barn är uppskattat! Men en varning dock, har man börjat, kan man inte sluta!!!!

Kram