tisdag, mars 31, 2009

Receptswap




Då har vi haft en receptswap. Denna gång var fisk receptämnet. Titta såååå fina de blev!!! Vi var 7 stycken. Mitt kort är längst ner. Det är uppbyggt av cardstock i olika färger och mönster, ett mönstrat papper och en 2 st blommor från en scrapklubb som jag är med i. Den härliga stämpeln heter "Moa fiskar" och den har Carina ritat. Hon har en hel del andra stämplar i sin blogg så gå in och titta!

Nu måste jag bara göra en förvaring till dessa kort eller så blir det en liten bok med hjälp av ringar med fram och baksida. Vi får se! Det var i alla fall jätteroligt att vara med i denna swap och jag hoppas att det blir fler gånger! Tack alla ni som var med för dessa fantastiska kort!!!
Glitter Text Generator

Glitter Text Generator

9 kommentarer:

Karina sa...

Hej Visst är dom fina alla 7 recept kort?? Ska bli kul att få se era förvarings lösningar till dessa. Själv har jag ingen fantasi just nu. Ha en bra dag Kramar Karina

Carina sa...

Hej,kära bloggvän!
Så roligt att se Moa på ett fiskekort.Jättefint blev det.
Tack för dina hälsningar hos mig,det värmer alltid gott.




Kram!

Lena B E sa...

Hej vännen! Hur har du det? Här skiner solen och det är vårvärme, så skööönt!! Äntligen!! Ja du vet ju vad länge jag har väntat på detta!! *skrattar* Har du inte hört av Lene? det blir en omgång till i swappen. Med viktväktarmat denna gång om ingen säger något annat. Hör med Lene för säkerhets skull. Massor med kramar från Lena

Lena B E sa...

Hej vännen! Ta en paus denna gång om du känner det, och återkom med nya krafter nästa gång. Men tala om för Lene hur du vill göra, så vi får veta hur många kort som ska göras. Kramar från Lena

Lene sa...

hej vännen!
Jag har tyvärr inte hunnit lägga ut mina, ska göra det i helgen. Det har varit lite mycket och jag är trött, men idag lyser solen och det har kännts skönt.
Ha en skön dag imorgon!
kram lene

Anonym sa...

Hej vännen! Vilka fina kort vi har gjort alla 7! h
Har inte heller nån lämplig förvaring för mina ännu. Har varit med och är med i en annan swap också och jag har en hel del som ligger på hög därifrån och har inte bestämt vilken förvaring jag skall ha för dem. Blir ju en hel del småalbum då man varit med ett tag. Skulle vilja ha en förvaring av större storlek, typ albumstorlek men har inte kommit på hur det ska se ut ännu. Kanske du har nån idé så får du gärna dela med dig av det till mig. :-)

Idag har vi haft härligt väder här i Ö-vikstrakten med sol och plusgrader men tyvärr så har jag inte kunnat njuta av det utomhus då jag ju som bekant har skadat foten... hmm och så är sonen hemma med nån slags influensa/maginfluensa och är riktigt dålig med nästan 40 graders feber så jag törs inte lämna honom ensam.
Men hela våren är ju kvar så det blir nog många chanser framöver istället. :-)
Ha det gott och många kramar från Susanne!

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej på dig:) Å vad fina dom blev måste ha varit jättekul att vara med att göra kort tillsammans:) TACK SNÄLLA gulliga du för dina hälsningar, kommentarer och besök hos mig jag är så tacksam och GLAD för det ska du veta:) Det har varit en tung vecka men i dag känns det bättre tack snälla. Hoppas allt är bara bra med dig. Ha en toppen dag och sköt om dig kramis i massor från lilla Inger

Karina sa...

Hej
Tittar in en snabb runda nu innan jag ska iväg till jobb. Tidningen jag köper heter PaperCraft inspirations. Jag köper den och ett par andra var månad i vår grannbys Pressbyrå. Ha en underbar dag. Här är det riktig vår idag. Hoppas att ni också har det. Kramar Karina

Petra sa...

Vilken trevlig receptswap. Ditt kort är jättefint.
Tack för besöket hos mej.
Stämpeln kommer från Magnolia.
Kram
Petra