söndag, mars 22, 2009

Utmanad!!!

Jag har blivit utmanad av Lena BE!

Regler: Det här är svårare än du tror!
Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Lycka till!

1. Vad heter du?: Pernilla
2. Ett ord på fyra bokstäver: Post
3. Flicknamn: Petra
4. Pojknamn: Per
5. Yrke: Personlig assistent
6. Färg: Persika
7. Klädesplagg: Pullover
8. Mat: Palt
9. Sak i badrummet: Plåster
10. Plats/stad: Paris
11. En orsak att vara sen: Parkeringsvakt
12. Något man skriker: Polis, polis potatisgris!
13. Film: Paradiset
14. Något man dricker: Pilsner
15. Band: Perssons Pack
16. Djur: Panter
17. Gatunamn: Parkgatan
18. Bil: Peugot
19. Sång: Paper Moon'

Kopiera detta till 5 st personer!

De utmanade är:

Lene

Kamilla

Susanne

Scrapkia

Millan
Glitter Text Generator

Glitter Text Generator

2 kommentarer:

Kicki sa...

Oj, vilken utmaning!!
Den ska jag fixa när jag kommer hem från Österåsen. :-)

Lena B E sa...

Hej igen min vän! Vad kul att du antog min utmaning. Ooooo wow vad snygg sida du gjort!! Riktigt vårlikt & somrigt!! SNYGGT!! Kramar i massor från Lena