tisdag, mars 10, 2009

Hej alla kära vänner!

Tack så hemskt mycket för alla goa och gulliga kommentarer!!! De värmer ända till hjärteroten ska ni veta!!!

Jag har inte lagt in nåt inlägg på länge för att jag inte har mått så bra. Jag har varit hängig och trött. Till råga på allt fick jag tandvärk i torsdags och skall till tandläkaren på torsdag denna vecka. Hjälp! Jag som är så rädd för tandläkaren! Ja, inte han personligen men borrandet och hela det eländet. Men jag får i alla fall hjälp nu. Jag antar att jag har någon inflammation och det kanske är därför som jag har varit så hängig ett tag.

Så är jag med i en receptswap och har scrappat på korten så att svetten lackar! Puh! Det var hemskt kul också att göra dem. Inte bara jobbigt. Nu börjar de bli klara. Till den 25 mars ska de vara färdiga. Sen ska de skickas till en i gruppen och i kuvertet lägger jag ett frankerat kuvert. Då dröjer det inte länge förrän jag får korten och kan visa dem i bloggen. Men innan dess tänker jag inte visa mitt kort! Ni får vänta otåligt liksom jag. *skrattar*

Här i Örnsköldsvik börjar det annars att bli vår! Snön ligger fortfarande kvar men fåglarna kvittrar så fint. Min katt Chiqita gillar att gå ut på balkongen och jama åt dem. Då kvittrar de ännu mer för att reta henne. De sitter nämligen på taket i stuprännan. Dit kan inte Chiqita nå. Jag har väldans tur med min katt. Hon hoppar aldrig upp på balkongräcket. Då jag bor på tredje våningen så är det ju suveränt. Jag kan t.o.m lämna henne ensam med balkongdörren öppen på sommaren när jag går till jobbet. Det är väldans bra!


Sköt om er!!!

Massor av kramar
Pernilla

1 kommentar:

Camillas Kreativa sa...

Hej jag såg i din blogg att du uppmanade alla som hade de nya stämplarna från panduro att visa vad de gjort med dem.Jag har gjort några kort med dessa så du är välkommen att titta in till mig och kika på dessa.
Kramar
camilla
www.nogg.se/camillaskreativakort