söndag, januari 27, 2013

Grattis Lena J

Vi ska ju flytta som jag skrev i mitt senaste inlägg. Nu håller vi på att skaffa oss kartonger till alla saker. Min mamma hittade 9 st banankartonger på Kvantum åt oss. Det tackar vi för! :) Mina föräldrar har bekanta som nyss har flyttat  och av dem ska vi få flyttkartonger. Tack så oerhört mycket! :)

I januari fyllde en bloggvän till mig år. Jag gjorde då ett kort och skickade till henne.



Jag har använt mig av två dies från Memory Box. Det är den där biten som det står grattis på och det där "spännet" som notpapperet går igenom. Bladen under blommorna har jag köpt av en tjej som är med i en grupp på Facebook. Det är en Marianne die. Jag tyckte den var så snygg så jag köpte själva dien. :)

Jag var till veterinären med den ena av mina katter, Chiqita, under veckan som var. Chiqita har blivit lite rund och veterinären tyckte att hon ska gå ner i vikt. Nu går hon på dietfoder. Hon har redan blivit lite piggare och är mer vaken under dagen. Vi får se hur det går med detta. Fortsättning följer.

Ha en fortsatt skön söndag och en bra vecka som kommer!
Tack för besöket!
kramis Pernilla


1 kommentar:

Margareta sa...

Jättefint kort du gjort till din vän! Det blev säkert uppskattat!!

Spännande med flytten - och bra att få hjälp med packkartonger! När bär flyttlasset iväg?