fredag, januari 04, 2013

God fortsättning

God fortsättning på det nya året, år 2013!

Här är det fullt med snö fast det har varit plusgrader över nyårshelgen. Det har blivit ishalka så man får se upp med var man sätter fötterna. 

Jag och Martin har haft det bra under helgerna. :) På julafton var vi till Martins syster och fikade. Sen åkte vi till mina föräldrar och åt middag. På juldagen var vi till Martins föräldrar och åt middag.   Annandagen spenderades hos min bror och svägerska. Min svägerska Sandra fyllde år.

På nyårsafton var vi hos Martins systers familj. Martins brors familj var också där. Vi åt gott och hade det trevligt. :)

Jag har gjort årets första kort. Det är ett beställningskort till en man som fyller 50 år. Han spelar golf och har spelat ishockey.


Jag har använt digital stämplar för första gången. Dessa stämplar på detta kort är från KennyK. Det är väldigt behändigt med digitala stämplar. Man kan ändra storleken på dem hur man vill.


Så här blev insidan av kortet. En Modo spelare. Därför att han som fyller år spelade i Modo när han var ung.

Jag är ledig nu fram till den 6:e januari. Den 7:e januari börjar jag jobba igen. Jag måste säga att det är skönt efter alla storhelger att ha lediga dagar innan man börjar jobba igen. :)

Ha en trevlig Trettondags helg!
Tack för besöket!
kramis Pernilla

1 kommentar:

Hanna sa...

Åh, vilket läckert kort Pernilla!
Älskar färgerna och pappren du valt och den lilla blomstergruppen är helt underbar.

Önskar dig en god fortsättning på det nya året!
Kram,
Hanna