söndag, januari 13, 2013

Fotbolls flickor

Här är det väldigt kallt, -17 grader, men fint med solen som tittade fram. Jag längtar verkligen till våren. Lite fågel kvitter skadar aldrig. Martin och jag funderar på att flytta till en 3:a framåt vårkanten. Vi har varit och tittat på en lägenhet idag. Nu har vi nåt att fundera på. :)

Jag fick en beställning på två kort. Det är till två flickor som spelar fotboll. De är dessutom kusiner. Jag hade turen att hitta en digital stämpel med en fotbolls spelande tjej. 



Jag är med i en grupp på Facebook som enbart är baserad på skisser. Folk får lägga upp skisser där. Där finns många fina skisser. :) Jag gjorde de här två korten efter skisser därifrån. :)


Likadant stämpel motiv på båda korten men lite annorlunda design.

Det blir spännande och få se om vi får en av lägenheterna som vi tittat på. De ligger i ett högt hus. Den ena lägenheten ligger på 7:e våningen och den andra på 8:e våningen. Det finns totalt 8 våningar i huset. :)

Ha en trevlig vecka som kommer!
Tack för besöket!
kramis Pernilla

Inga kommentarer: