torsdag, februari 16, 2012

Awarder

För en tid sen fick jag en award av Mormor Margareta. Tack så jätte mycket Margareta!



När man fått denna award ska man:
Kopiera och länka till den man fått den av och sen ge den vidare till 5 bloggare som man inspireras av och
som har mindre än 200 följare plus att man ska meddela dom det.
Skickar den nu vidare till ytterligare några bloggare,
som inspirerar mig i mitt skapande:

Det är så många som inspirera mig och det blir så orättvist om jag bara ska välja 5 st. Så den som vill ha denna award får ta till sig den.


Jag fick även denna award av Pysselmia. Tack så jättemycket Mia!

Ha en trevlig helg!
TAck för besöket!
kramis Pernilla

3 kommentarer:

Lilla Pyssel Inger sa...

STORT GRATTIS till din fina Award som du är mycket värd vännen:)

TUSEN TACK för dina mycket snälla ord och din värme det uppskattas mycket ♥

Mamman blev super glad så det känns så himla underbart:) Underbart att kunna ge en sådan människa lite uppmuntran och lite hopp och omtanke om inte annat för en liten stund!!!

Önskar dig en jättetrevlig fredag och helg :)

Kramar från Lilla vännen Inger ♥

Tinas pysselblogg sa...

Grattis till den:)

Lisan sa...

Grattis till din award! Du är en super duktig scrappare som inspierar oss alla. Ojsan, jag har helt missat göra hjärtedagskort. Jätte fina kort du hade gjort Tror inte gubben tänkte på det som tur var heller;) Ha en go helg, kramis Lisan