onsdag, augusti 24, 2011

Teask a la Inger

Lilla pyssel Inger har gjort sådana snygga teaskar. För nån dag sen la hon ut en tutorial på dem. Det är en jättebra tutoial! Jag var bara tvungen att testa en sån ask. :) Här ser ni min variant. Den är faktiskt ganska så lik Ingers. 






Papper från Basic grey, rosor från Prima och blåbär från ett postorder företag som heter Direkt Trade. Bokstäverna är från mina gömmor och ovalen är en Spellbinders die.
Jag har inte mått så bra på sistone. Dels har jag varit förkyld och dels har jag fått magkatarr. Jag har även ont i ryggen som troligtvis beror på magkatarren.  För magkatarren har jag fått magsårsmedicin och förkylningen är nästan över. Så nu är allt under kontroll. :)
Tack för titten!
Välkommen tillbaka!
kramis Pernilla









11 kommentarer:

Lilla Pyssel Inger sa...

WOW vännen detta gjorde du riktigt bra:) Din te ask är grymt snygg och du måste vara så nöjd med den tycker jag:)

Så snällt av dig att länka till mig och tusen tack för alla fina ord du är jo så himla gullig:)

Ha det bäst och massor med kramar från Inger vännen:)

Lene sa...

hej min vän!
Åh så snygg den är, gillar den jättemycket!
Uch låter inte kul att du har magkatarr, hoppas verkligen det snart ger med sig! tyvärr får man ju ofta ont på andra ställen också!
var rädd om dig!
kram lene

Petra sa...

Vacker teask du gjort! Ska testa nån dag jag också.
Hoppas du blir av med magkatarren o allt annat som följer med den snart.
Kram

Lena B E sa...

Hejsan vännen!
Åh wow vilken snygg teask du gjort!! :) Superfin är den!!!
Åh fy sjutton har du fått magkatarr, usch det är hemst plågsamt. Tyvärr ger ju den ena krämpan oftast även andra krämpor, tråkigt nog! Som om det inte skulle räcka med magen på dig, trist!! :(
Krya på dig vännen, hoppas det går över fort, fort, fort!! Ha det så bra du bara kan och ta det lugnt nu, ingen stress och jäkt.
Massor med krya på dig kramar från Lena

Lena B E sa...

Glömde ju säga att... Jösses vilken snygg blogg du skaffat, vilken härlig lila färg. Ursnyggt är det!!! :)
Kram igen min vän

Lena sa...

Hej på dig!
vilken snygg te ask du har gjort. Snyggt har du gjort det i din blogg med.
Uch låter inte kul att du har magkatarr, hoppas verkligen det snart ger med sig snabbt som 17! Krya på dig kram Lena

smuulan sa...

Hej! Ja, inte är det roligt med magkatarr, men medicinen hjälper nog. Det finns ju ännu bättre mediciner nu än när jag fick magsår, då var det rena rävgiftet. Sköt om dig ordentligt och lyssna på kroppen (jag vet, lättare sagt än gjort ibland).
Massor av kramar, vi tänker på dig!

Unknown sa...

Den har du lyckats med super bra.
Jätte fin.
Kram Elin

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej på dig:)
Det är fredag i dag och ville tassa in och önska dig en riktig trevlig fredag och helg:)
Ha det bäst och massor med kramar från Lilla Inger vännen:)

Lisan sa...

Jätte fin te sak. Idag har jag bloggat runt på många bloggar och har blivit så ispirerad. vill definitivt göra en teask, en skattkista, en stjärnask eller va den heter. Noblessasken mm jösses, jag får nog anställa enstäderska och kokerska mm så jag bara kan pyssla. Ha en go helg, kramis Lisan

Lisan sa...

Glömde helt bort att önska dig Kyra på dig! Kramis igen