tisdag, augusti 30, 2011

Grattis Oscar 5 år!

Min brorson Oscar fyller 5 år idag. Han leve! Hipp hipp hurra hurra hurra hurra! Hans kalas är nu i eftermiddag och nästan hela släkten kommer dit. Oscar ska få lego av mig och ett kort.


Oscar gillar bilar så det blev en Ferrari på kortet. Det är 5 st däck under bilen. Ett däck för varje år han har fyllt.

Jag har tyvärr lite problem med blogspot just nu. Jag tänkte visa er insidan också men det fungerar inte att ladda upp fotot. Det fungerade inte heller när jag skulle gå in och kommentera hos er. Jag får göra detta senare. Nu ska jag gå på kalas.

Tack för titten!
Ha det bra!
kramis Pernilla








7 kommentarer:

Anna sa...

Vilket fint kort :) Perfekt för en liten grabb.
Kram

Beea sa...

vilket tufft kort du gjort till lillgrabben :)

Åsa sa...

Jättesnyggt kort - så välkomponerat och passande till en kille på 5 år tycker jag! :)
Mmm, blogger strular en del än, skulle gjort en bloggrunda igår och i förrgår men fick inte det att fungera att kommentera då heller. Kan ju njuta av allt fint andra gör ändå vilket jag är tacksam för men är ju roligt att skriva några ord också så hoppas de fixar det snart.
Ha det så jättebra och gott din födelsedag blev lyckad!
Massor med kramar
Åsa

Unknown sa...

Snyggt kort,
häftig stämpel.
Kram Elin

Lene sa...

hej vännen!
Så härligt kort till en 5 -åring!
ha en skön dag!
Kram lene

Margareta sa...

Mysigt kort till en liten kille!
Hoppas blogspot kryar på sig! ;o)
Ha det gott! Kram!

Anonym sa...

Hej på dig, alltid roligt att titta in till din blog och bli insppirerad. Det här kortet fick mig verkligen till att komma igång med ett litet kill kort - tack för inspirationen och en härlig vän som du är. Kram carina