lördag, mars 27, 2010

Altrat från Stora Pysselträffen

På söndagen på Stora Pysselträffen var det en utmaning i altrat. Då gjorde jag denna väska med tillhörande kort.



Jag fick mallen av Lisan. Tack vännen!

Här är en närbild på blommorna.



Jag fick låna en glitterpenna i silver av Sussie. Tack så mycket! Det syns nog inte på bilden. Men det är blingat på blommorna med pennan.

Och till sist det tillhörande kortet ser ni nedan.



Jag vill samtidigt vara med i Lena Js utmaning med denna väska då det är en fjäril på den. Det är ju kriteriet för att kunna vara med i hennes utmaning.


Free Signature Generator

Free Signature Generator

6 kommentarer:

Lena sa...

Vilken söt väska du har gjort Pernilla. Den är verkligen superfin. Hoppas du har lite vårkänslor och får en trevlig helg. Kram Lena

Lene sa...

Jäkla va fin den är! Jag gillar pappret väldigt mycket, en underbar sak att ge bort!
är allt bra med dig vännen?
Kram lene

Busan sa...

SÅ JÄTTEFIN VÄSKA DU GJORT!!! Ja, den är så SUPERFIN!!! *hjärta*
Och ja, Lisan är snäll och är så kul du kunde prova denna mallen. Håller just nu på och provar att göra mitt första ljuskort efter en mall jag fått av Lisan och det är jättekul!!! :)
Hoppas att du har det så bra du bara kan och får en mysig pysselstund snart igen!!!
Varma vår-kramar
Busan

Lena B E sa...

Hej vännen!
Åååååh wow så supersnyggt!! Både väskan och kortet är jättefint dekorerade, kanon vännen!! :D
Åh så påskfin din blogg har blivit! :) Jag hoppas du har det bra och är fylld av pyssellust nu efter träffen?! Glöm nu inte att vi ska ner till blåkulla som vanligt! Jag väntar efter vägen med kaffet, katten och kvasten på samma ställe som förra året. Vi hörs min vän! Ha det så bra.
Kramar från Lena

Unknown sa...

Wow helt fantastisk fin :)
Ja den gillade jag verkligen.
Tänk att det tar aldrig slut, finns bara hur mycket som helst att göra..Kommer upp mer och mer nytt och fint för ögat ofta nu..
Men det är ju bara roligt och positivt, sen är ju bara problemet att man skulle ju vilja prova att göra allt med hihi..
Önskar dig en trevlig vecka, Ha det så gott och var rädd om dig / Kram kram

Anonym sa...

Åh vilken fin väska, den skulle jag gärna vilja ha mallen till.
Så himla fina färger oxå, kram Carina