tisdag, december 15, 2009

Julpåse



Här har jag gjort en presentpåse av en egen mall. Det var lite klurigt att limma ihop den. Det hamnade lim överallt. Men när mönsterpapperet kom på plats så syns ju inte det. Mamma ska få sin julklapp av mig i denna påse.

Förutom cardstock har jag använt mönsterpapper av märket Sandylion. Ett rödprickigt band och spetsbårder från Bokia. Pepparkaksgumman och den runda stämpeln kommer från Forma Hantverk. Mönsterpapperet och bandet finns att köpa hos Pagoni. Jag vet inte om papperet finns i webbutiken men bandet finns där.

Inatt snöade det för fullt och nu har vi ett litet snötäcke på marken. De som har egna hus måste skotta infarten för att får ut/in bilen. Jippie! Äntligen är snön här!!! =)

Ha en trevlig vecka!

a href="http://www.AllBlogTools.com/">Free Signature Generator

Free Signature Generator

6 kommentarer:

Lena sa...

Tack snälla du för det fina kortet med innehåll som kom idag. Blev så glad " skuttar runt"......
Vad glad din mamma ska bli för denna påse. Den är verkligen snygg.Åååh!
Kram från en glad Lena

LenA sa...

En så fin påse du har gjort, det blir ju en liten bonusklapp på det viset!
Kram

Lene sa...

Idag kom ett underbart julkort med posten! I det fanns det lite kul grejer som jag ska skapa lite med. Det ska bli så roligt!
tack snälla pernilla du är för go!
Din mamma kommer att bli så glad, det är en helt fantastisk presentpåsa! Me love it!
Ha det bäst vännen och må gott i väntan på tomten i gul bil......
Kram lene

Anonym sa...

Hej vännen!Tack för det fina julkortet och paketet med roliga saker i! Ska nog kunna hitta på nåt med det så du får se.

Jättefin påse du gjort åt din mor, hon blir garanterat jätteglad!

Ja, visst är det härligt att vi äntligen fick lite vitt på marken! Hoppas bara att det ligger kvar den här gången.

Julkramar från Susanne

Lena B E sa...

Åååh wow så jättefin påse, vad glad din mamma ska bli när hon får julklappen i denna supersnygga påse!! Vilket underbart papper du hittat, och jättefina spetsar & dekos med!! Ha det så jättebra!
Kramar från Lena

Camillas Kreativa sa...

Jättefin påse, kul att få sin julklapp i ett handgjort "paket" eller påse i det här fallet. Min släkt är lite trist så de uppskattar inte att man lagt ner arbete och gjort det från grunden, de liksom bryr sig inte så det är ingen ide att lägga ner för mkt jobb till derans julklappar...
Vi har fått jätte mkt snö här i Kalmar, det gäller att vara försiktig när man är ute och kör bil. Likaså när man är ute med vovvingen, jag ramlade kull tre gånger i går... men det ver framåt jag föll så jag sträckte mig "bara" i ljumsken. Är lite rädd för att ramla bakåt då jag inte vet hur det kan gå med ryggen... Får väl införskaffa mig såna där skobroddar.. :o)
Ha det gott och Kramar
Camilla