tisdag, december 29, 2009

Grattis Sandra 30 år!



När min svägerska Sandra fyllde 30 år på Annandagen så fick hon denna väska av mig.
Vi åkte ju från Stockholm och direkt till min bror och min svägerska. Där hade hon bullat upp med sallad, varm korv, kakor, tårta och chips och godis. Vi åkte helt enkelt från en fest till en annan.

Nu kommer jag ju inte ihåg var mönsterpapperet kommer ifrån. Men blommorna är från Prima, fjädrar från Pagoni och lås och nyckel från Reprint. Det rosa bandet är från en av Tyras doppresenter. Jag fick det av syrran i somras. Så har jag använt mig av pärlfloss i lila och så har jag stickles i silver på blommorna.

Ha det gott!

Free Signature Generator

Free Signature Generator

9 kommentarer:

LenA sa...

Superfin liten väska, antar att din svägerska blev jätteglad!

GOTT NYTT ÅR får jag önska dig!
Och tack för alla snälla kommentarer, det värmer!
Kram Lena

Petra sa...

Gott Nytt År Pernilla.
En såååå vacker väska du gjort till din svägerska. Helt fantastisk. Blir riktigt pysselsugen men har lite annat på programmet ett tag framöver.
Ha det gott min vän och tack för alltid så snälla ord inne hos mej.
Kramar
Petra

Lena sa...

Jättefin väska du har gjort. Förstår hon som fick den blev glad. Gott Nytt År . Hoppas vi får ett positivt och glatt år med mycket skaparglädje. Kram Lena

Karin sa...

å va skoj med massa fester! Superfint kort! =)
Passar på å önska dig Gott Nytt År!
kram på dig! =)

Lena B E sa...

Wow så snygg väska du gjort!!! :) Den är helt otroligt fin, sååå underbar!! Nu vart hon väl superglad din svägerska, när hon fick denna!!
Vill önska dig Gott Nytt År min vän.
Kramar från Lena

Busan sa...

Hej vännen! Vill bara önska dig god fortsättning och tacka för allt ögongodis du visar - väskan är ljuvlig - så duktig du är!!! Ja, din svägerska måste vara överlycklig!!!!
Ser du fått så fin ask och julklappar av Lena BE också och jag är också en av de lyckliga som fått julklapp av henne. Och så fint kort du gjort till henne också nu när hon fyllde.
Ha det så gott du bara kan och hoppas du får en go pysselstund snart.
Varma vinter-kramar
Busan

Susanne Lindén sa...

Ååh..så vackert väskkort! Kul med lite annorlunda kort och svägerskan blev nog jätteglad!

Vill passa på att önska dig ett Gott Nytt År!

Susanne

Anonym sa...

Hej vännen! Vilken superfin väska du gjort i lila! Du är duktig!!! Hon måste ha blivit superglad! Det låter som om ni hade riktigt trevligt på resan.
Vill önska dig ett riktigt Gott Nytt År och hoppas att 2010 blir ett lika roligt skaparår som detta varit!

Ta hand om dig vännen!

Många kramar från Susanne

Busan sa...

Gott Nytt Pysselår och god fortsättning till dig med!!! Hoppas du hade det bra på nyår med vännerna och att ni hade mycket fina raketer. Har varit inne och tittat på din fina väska flera gånger och den är så jättefin - hoppas du snart får en go pysselstund igen och att du har det så bra du bara kan!!!
Varma vinter-kramar
Busan