måndag, mars 28, 2011

Tyra på babysim

På vårens Stora Pysselträff som jag var på i helgen kunde man köpa ett scrapkit. I en utmaning skulle man använda sig av det. Man fick bara lägga till limprodukter, färgprodukter, stansverktyg, och foton/stämplade motiv. Papperena kommer från Bo Bunny. De är helt underbara!

Det var jättemånga tjejer som köpte scrapkitet. Det roliga är att alla layouter såg olika ut. Tänk vad mycket man kan variera sig och tänk vad olika inpirationen är hos olika scrappare.

Jag tog ett foto på Tyra, min systerdotter, när hon var på babysim. Ja just, det har jag ju inte berättat. Jag var ju i Stockholm för 2 veckor sedan och hälsade på min syster och hennes familj. Tyra fyllde 2 år den helgen. Nåväl, jag tog ju det här fotot. Tyra ser lite kul och charmig ut i vattnet.


Jag har klippt ut de stora fjärilarna från ett papper och klippt ut dem en gång till i ett brunt papper. Då ser det ut som skuggor under fjärilarna. Vi fick också med blommor, fjärilar och band med i scrapkitet. De har jag använt på denna layout. Cool tjej va!

Jag är väldigt nöjd med scraphelgen men trött. I natt sov jag väldigt många timmar. Jag måste ju orka gå till jobbet också. Hela sex stycken layouter fick jag gjorda på träffen. Det är bra för att vara mig. Jag kommer att lägga ut dem lite då och då.

Under helgen satt jag bredvid Sussie och en tjej som hette Ulrika. Tack så jättemycket för sällskapet tjejer!

Tack för titten!
Välkommen åter!
kram Pernilla



12 kommentarer:

Lene sa...

hej vännen!
Så fin LO du gjort!
Just nu är det en del Lo runt om. Kul med inspiration då jag har en del kvar att göra!
ha det gott!
kram lene

Unknown sa...

Snyggt LO,
underbara dekorationer.
Kram Elin

Petra sa...

Oh, så fin det är. 6 layouter, det var inte dåligt. Jag hinner på sin höjd 2 på en scraphelg.

Gertrud sa...

Så snyggt med fjärilarna med skugga. Mysigt foto och fina färger. Det blir kul att se vad du mer har gjort. Kram Gertrud

smuulan sa...

Jättefin LO Pernilla! Tyra ser helfestlig ut på fotot, och du har fått till det jättebra med färgerna till! Älskar fjärilarna! Ja, som sagt så är jag och Oscar sjuk igen så han är hemma från dagis, vilket troligtvis är likas bra eftersom det tydligen går magsjuka där nu....
Ser fram emot att se de andra fem LO´s -arna du gjort!
Kram kram

Lilla Pyssel Inger sa...

Riktig fin LO och jag äskar alla fjärilar som du har fått med:) Jag är jo fjäril tokig ha ha ha:)
Vad mycket du har hunnit med också jag är inte lika snabb jag en slow pysslare tycker jag själv!
Ha en toppen dag och kramar från lilla Inger vännen:)

Karin sa...

sååå fin layout du har gjort! läckert med alla fjärilarna å jaaa, kortet är ju underbart! =)
kram kram!!

Lena sa...

Jättefint papper det där. Din LO är så himla fin med fjärilarna. Kram Lena

LenA sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
LenA sa...

En härlig LO, så snyggt med skuggorna, älskar fjärilar så det måste testas!

Tack för tipset om inläggen hade inte sett det tidigare, men jag följde Lenas tips om uppgraderingen så nu hoppas jag allt funkar som det ska.

Ha det gott!
Kram Lena

BellaMio sa...

Men så fin!! Verkligen läcker i härliga våriga färger :)

Och jag håller med om att även om alla startat med samma kit så blir alla alster så underbart olika, visst är det en fantastisk hobby vi har!!

Tack för dina goa kommentar inne hos Pysseltagen, blev sååå glad :)

Kram!

Lisa sa...

Underbart härlig vår LO!
Mycket inspiration på Din kreativa sida :o)

Många Kramar Lisa!