söndag, mars 27, 2011

Mitt uppe i vårens Stora Pysselträff

I helgen är det vårens Stora Pysselträff på Nolaskolan här i Örnsköldsvik. Sååååå kuuuuuul jag har! Det var länge sedan jag scrappade men nu känner jag att lusten har återvänt. :) Jag har hunnit göra fyra st layouter på Oscar och Tyra, mina syskonbarn.

Det var nio st utmaningar igår. Pris delas ut till 1:an och 2.an + att det är en utlottning till varje utmaning. Det var också en annan utlottning där man kunde vinna på nummret som man hade. Och kan ni gissa...................
jag vann! :) Jag vann en jättefin och praktisk scrapväska.

Väskan är av den mindre varianten med massor av fack till förvaring. Den kommer från Papermania.

Nu återstår ännu en dag med mera scrap. Det ska bli så kul! :)

Tack för titten!
Ha en trevlig söndag!
kram Pernilla

9 kommentarer:

Lene sa...

hej vännen!
Grattis till denna fina vinst!
verkar som det är scrapträffar över hela landet denna helg!
ha så kul idag också!
kram lene

smuulan sa...

Hej!
Vad roligt att du vann, det var du verkligen värd! Och vad roligt att du har kul i helgen, är sugen på att följa nästa gång. Jag var på Scraphuset igår och det var nästan tomt på grejjer eftersom allting var "uppe hos er", hihi.
Ha en härlig Scrapdag!!!
Kramis

Karin sa...

Grattis till vinsten! Va skoj med scrapträff, skall bli spännande å se allt fint du har skapat.
kram K.

Lena sa...

Grattis till vinsten. Hoppas du haft en lika trevlig dag idag. Kram Lena

Lena B E sa...

Hej vännen!
Åh vad glad jag blir att höra att du fått scrapplusten tillbaka, såå roligt!! :D
Stort GRATTIS till din vinst med den jättefina väskan, va kul!! :D Den ser väldigt praktisk ut, kanske jag skulle köpa en sån?? Du kan väl berätta lite mer om den någon dag när du har lite tid över.
Ha så jättekul idag också på träffen och hälsa Sussie!
Massor med kramar från Lena

Lena B E sa...

Glömde säga att jag längtar efter att se dina layouter. :)
Kram igen från mig, Lena

Åsa sa...

Ett stort grattis till din vinst... blir så glad när jag läser att du vunnit för du är så duktig och sedan har din pyssellust kommit tillbaka och det är ju ännu roligare! ♥♥♥
Hoppas du får en mysig pysselstund snart igen!
Massor med kramar
Busan

Lilla Pyssel Inger sa...

Å ETT JÄTTESTORT GRATTIS till din fina vinst:) Är säker på att du kommer bli jättenöjd med in nya fina väska har en precis lika dan själv och jag är super nöjd med min:)
Så himla kul med scrap träff och är så glad för din skuld att din pyssel lust har kommit tillbaka:)
Ska bli trevligt att se nya alster här hos dig:)

Hoppas att du får en toppen måndag och vecka:) Ha det bäst och kramar från lilla vännen Inger:)

Lisan sa...

Grattis till den superfina vinsten. Måste vara jätte skj. Men oj en hel helg med. Då har du redan vunnit tycker jag med bara helgen. VÄskan verkar perfekt till dina träffar. Hoppas få se allt fint du gjort på träffen sen. Ha det så bra, kramis från Lisan