söndag, november 14, 2010

Om jag fick välja pappa....

.... skulle jag välja DIG! Grattis på Farsdag, pappa!




Det mönstrade papperet har jag fått av Lena. Tack så mycket vännen! Textstämpeln fick jag låna av Annicka på en Scrapträff. Tack så hemskt mycket! Blommorna har jag stansat ut själv i wellpapp.



Åsså insidan. Textstämpeln är även den lånad av Annicka. Jag har stansat ut fler blommor i wellpapp.

Min bror och hans familj och jag firade pappa igår redan. Pappa blev jätteglad för kortet. Han fick även ett kort från Oscar, hans äldsta barnbarn, som Oscar hade gjort själv. Det blev han ännu gladare för. :)

Tack för alla era kommentarer som gör mig så glad!
Ha det bäst!

Free Signature Generator

10 kommentarer:

Petra sa...

Så fint kort du gjort till pappa. Förstår att han blev glad. Det har jag aldrig tänkt på att stansa ut blommor i well-papp. Tack för tipset.
Kram
Petra

Anonym sa...

Oj så fint kortet blev till din pappa! Älskar pappret och dina blommor, sååååå fint!
Hoppas du får en härlig dag vännen!

Kraaaamis Susanne

Lena sa...

superfint kort du har fått till. jag gillar det verkligen. Härliga färger och snygga wellpappblommor, tufft! Ha det bra. Kram Lena

Lene sa...

Hej vännen!
Så vackert kort du gjort till din Pappa! Älskar wellpappersblommorna, måste nog testa det själv!
Ha en skön dag!
Kram lene

Lena B E sa...

Åååh så fint ditt kort till pappa blev med det där papperet, jättesnyggt vännen!! :) Förstår att din pappa blev glad för att få det!! :) Jag gillar dina wellpapps blommor, riktigt snygga är dom!!
Ha det så bra vännen, nu är det dags att äta middag här.
Kramar från Lena

Unknown sa...

Härliga kort du gör !! Dig får jag inte tappa bort / Elin

Lene sa...

Hej min vän!
Så kul att du vill vara med i min candy!
Lycka till!
kram lene

Unknown sa...

Hej kul att du har blivit följare i min blogg. För att göra ljusen stämplar du på silkepapper, sen lägger du bakplåtspapper över och tar embossing pistolen och värmer tills du ser att pappret under blir mörkare, sen tar du bort bakplåts pappret, sen är det bara att dekorera hur du vill, undrar du över nått, hör gärna av dig Kram Elin

Lisan sa...

Hoppas inte min pappa kikar in här och ser att du gjort ett så fint kort. Jag skäms nästan över att jag inte gjorde något. Nja lite bakelse fick han allt när han renoverade hos oss. Kortet va jätte fint! Vilken toppen stämpel med. Den behöver inte några ord alls utöver. Ville kika in en runda nu när tid och ork fanns. Ha det så bra, kramis från Lisan

Lena sa...

Hej på dig.
Du undrade om färgen på flickans luva på mitt kort. Det är en snöpenna,jag använt. Man värmer färgen när den torkat. Så blir det lite fluffigt. Ha en bra helg. Kram Lena