torsdag, maj 06, 2010

Tack Cattis!



Idag låg ett kuvert och väntade på mig innanför dörren. I det låg det här jättesnygga kortet från Cattis. Tusen tusen TACK Cattis!!! :) Jag blev jätteglad ska du veta! :D Jag fick även några scrapgrejer men de behåller jag för mig själv. Tack även för dem!

Imorgon åker jag ner till Stockholm över helgen. Jag åker med två vänninor och vi ska flanera på stan och ha det riktigt kul! Nä nu ska jag börja packa.

Ha det bra!

Free Signature Generator
Free Signature Generator

3 kommentarer:

Busan sa...

Vill bara titta in och önska dig en trevlig helg! Så fint kort du har fått av Cattis också... ja, det ser så roligt ut och blir så snyggt så måste bara själv prova på distresser så småningom...
Hoppas att du har det så bra du bara kan och snart får en mysig pysselstund igen!!!
Varma maj-kramar
Busan

Lena B E sa...

Hej vännen!
Åh så vackert kort du fått från Cattis!! Jättefint är det. :)
Hoppas verkligen att du har jätteroligt nu i stockholm, och att du shoppar loss och njuter av tillvaron. Du får väl berätta sen vad du varit med om så vi också får höra vännen! ;)
Ha en riktigt trevlig och rolig helg min vän. :)
Kramar från Lena

Lena sa...

Vilket underbart kort du har fått av Cattis. Hoppas att ni har det riktigt trevligt i Stockholm. Ha det gott. Kram Lena