onsdag, september 02, 2009

En KAOSaward!!!

Jag har fått en KAOSaward en tredje gång!!! Denna gång har Lena gjort den! Den är ju sååååå vacker!!! :D Jag blev så oerhört GLAD för denna awarden! Aldrig trodde jag väl att jag skulle få en till och nu har jag tre st! Jag känner mig stolt att du Lena ville ge den till mig! TACK ja tusen tusen TACK snälla, rara och goa Lena för awarden!!!



Lite info om KAOS:

KAOSens skapare är ingen mindre än Yoli. KAOS är (Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje)
En levande logga som sänds till någon man uppskattar.
Men istället för att ha den digitalt, så skapar man
riktiga scrapverk och skickar dessa vidare.
Den som får, ska i sin tur skicka vidare
egengjorda KAOS-awards till dem de uppskattar.
Awarden heter ju som sagt KAOS oavsett vem som gjort dem.
Och på dessa ska ens egen stil, eller specialiteter finnas med.
Varje KAOS-award innehåller:
Titel: KAOS - Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje.
Skaparens eget namn.
Storlek: 10x15cm
Sedan ska man ju givetvis fota/scanna awarden
och blogga om den också.
På så vis blir ju awarden ett digitalt minne,
men också något man kan fysiskt spara och titta på.
I bloggen utser man också nästkommande
TRE KAOS-vinnare.
Kanske skriva en liten förklaring om varför dessa fått awarden,
eller bara lämna länk till dem



Glitter Text Generator

Glitter Text Generator

5 kommentarer:

Anonym sa...

Stort GRATTIS till ännu en fin KAOS award, du är väl värd dem!!!
Har också anmält mig till träffen i oktober så då kan vi äntligen träffas, jättekul!!! :-)
Vi kan väl höras ett tag innan så kan vi kanske sitta i lag om du vill.:-) Förmodligen kommer jag ensam, du då?
Har du varit på nån av storträffarna förut? För mig är det första gången så det känns lite nervöst, hehe!

Ha en underbar dag vännen!

Kramisar Susanne

Lilla Pyssel Inger sa...

GRATTIS GRATTIS GRATTIS till en KAOS-Award till den är så himla fin och du är så väl värd dom alla i hop:)Vad kul att du tyckte om idéen med tejp rullarna blev nöjd själv så nu är det nästan så att jag vill att tejpen ska ta slut så att jag kan få altra den ha ha ha Stor kraaaaam till dig med från lilla pyssel Inger:)

Lena sa...

Hej på dig vännen!
Du är då värd alla awarder som finns. Så det var roligt att du blev glad. Tror att den landar hos dig idag. Ha en bra dag. Kram Lena

Anonym sa...

Stort grattis till KAOS:en!! Du är värd allihopa!!

Lena B E sa...

Stort GRATTIS till kaosen!! Den är du absolut värd och fler därtill!! :) Superfin är den också, Lena är så duktig och får alltid till det så himla bra!! Hoppas allt är bra min vän?! Massor med kramar från Lena