måndag, juli 27, 2009

Smyckeask

Jag såg att Inger hade gjort flera smyckeaskar och så stötte jag på anvisningarna till dessa. Då måste jag bara prova att göra en själv! Så här blev den.




Förutom cardstock och mönstrat papper har jag använt mig av blommor från Prima, droppar från Dollarstore och stämpeln kommer ifrån Forma Hantverk. Motivet embossade jag i guld och fjärilen embossade jag en gång till och klippte ut. Stämpeln på insidan " Du vet väl om att du är värdefull " kommer ifrån en annan Inger.

Anvisningarna till smyckeasken finns HÄR.


Glitter Text Generator

Glitter Text Generator

11 kommentarer:

Lena sa...

Åhhh Pernilla, vilken söt ask du har gjort. Den ser verkligen välarbetad ut,supersnygg.Det måste jag försöka mig på en dag. Ha det bra. Kram Lena

Karin sa...

Vilken underbar ask! Urgullig!
kram kram!

Kamilla sa...

Men oooOOOooo så underbart söt ask!!färgerna var verkligen frächa :D
Härligt att du är tillbaka!
Kram kram

Anonym sa...

Vilken jättesöt ask, den har du verkligen lyckats med! Måste oxå prova en sån sen när allt annat är klart som jag "måste" göra.

Kramelikram

Karina sa...

Dear Pernilla, I occasionally landed on your blog and like what I see here. You do wonderful artwork! And so I will make a visit again on your place from time to time to see what's new.
Love from Switzerland,
Karina

Lena B E sa...

Wow så snygg ask du gjort!!! :) Superdupersnyggt!! Härliga stämplar du använt, jag gillar den där "du vet väl om..." Verkligen en fin text på den. Ha det så bra.
Massor med kramar från Lena

Lena B E sa...

Hej igen vännen! Du har 2 awarder till att hämta i min blogg. Kramar från Lena

Carina sa...

Hej!
Här var det Awarder både högt och lågt men dem är du värd allihop.
Asken är jättesöt.Den har du gjort kanonfin!
Kram!

Petra sa...

Underbar ask du gjort. Den gillar jag verkligen. Måste testa, man behöver förnya sig lite ibland.
Ha en trevlig helg och tack för titten hos mej.
Kram
Petra

Marit sa...

Jättefin ask!!

Får prova att göra en själv =)

BellaMio sa...

Sååå fin ask!! visst är det roligt att göra lite annat ibland...

Kram Kram