onsdag, mars 20, 2013

Grattiskort på beställning

I helgen som kommer är det scrapträff. Va kul det kommer att bli! :) Jag har inte packat ner scrapsakerna till flytten än. Men jag har börjat att packa så smått. Jag kan ju inte packa ner scrapsakerna då jag var tvungen att scrappa. :)

Jag fick en beställning på ett kort i helgen. Beställaren ville ha ett grattiskort till en dam som fyller 72 år.


Damen bor vid Vättern så beställaren ville att jag skulle ta fasta på det. Det fick bli ett kort i blått, vitt och cremefärgat. Jag har målat lite med Promarkers i bakgrunden. Det ska föreställa himmel, sol och hav.


Här är insidan med ännu mer vårkänsla.

Det kommer bli jättekul att gå på scrapträffen. Men jag känner mig stressad inför flytten. Så jag har helt enkelt tagit ledigt från jobbet under påskveckan. Då kan jag packa. Mamma kommer att hjälpa mig lite att packa. Hon är så snäll! :)

Det kommer inte att bli något inlägg här i bloggen från mig på ett tag.

Jag vill önska er alla som kommenterar här i bloggen och alla som läser mina inlägg en riktigt

God och framförallt Glad Påsk!

Tack för besöket!
kramis Pernilla

2 kommentarer:

Margareta sa...

Superfint kort du gjort - det passar säkert födelsedagsbarnet perfekt!!
Så kul och spännande med flytten! Mycket jobb, men tänk så bra det kommer att bli! Lycka till och GLAD PÅSK!!

Lisan sa...

Åh så bra att du inte packat ner dina scrappsaker ännu. Jätte fint kort. Ha det så bra på träffen. Kramis Lisan