lördag, mars 24, 2012

Snart vår

Min bloggpaus kommer att bli längre än jag tänkte mig från början. Jag kommer att lägga ut alster här i min blogg efter påsk.


Jag har hunnit vara i Stockholm hos min syster och hennes familj. Det var superkul! :) På tisdag kommer min syster upp hit med barnen. De stannar i två veckor. Hennes karl kommer upp hit över påsk.

I helgen är jag på scrapträff som den lokala scrapföreningen High Coast Scrap ordnat. Det ska bli sååååå kul!   :) Min vän Sussie packade alla 160 st goodie bags tills idag. Jag hjälpte henne dock på slutet. Hon ska ha en stor klapp på axeln för det! 

Ha en trevlig helg!
Tack för besöket!
kramis Pernilla

6 kommentarer:

Lene sa...

hej vännen!
Då vill jag önska dig en trevlig påsk! Ses när den är över!
Kram lene

Tinas pysselblogg sa...

Glad påsk :-D

Lilla Pyssel Inger sa...

Blir så himla GLAD att du har tagit dig tid och hälsat på hos mig fast att du själv har en blogg paus det uppskattas mycket vännen:)

Hoppas att du har det super trevligt i dag på pyssel träffen du skulle i väg på:) Blir faktiskt avis på dig hi hi hi :)

Vilka trevliga ord du hade lämnat kvar om mina Nobless askar blev JÄTTEGLAD ska du veta:) TUSEN TUSEN TACK :)

Önskar dig en riktig trevlig lördag /helg och hoppas att solen lyser på dig:)

STORA Kramar från Lilla vännen Inger ♥

Gertrud sa...

Vill önska dig sköna dagar, trevlig pysselträff och Glad Påsk. Kram Gertrud

Åsa sa...

Ha det fortsatt bra på din bloggpaus vännen! Och ja, Det var strongt av Sussie att packa så många påskar... vilket otroligt arbete!
Låter så kul att du varit och hälsat på din syster och att de kommer till dig... hoppas ni får en jättefin påsk med härligt väder så ni kan vara ute lite också.
Ha det så bra du bara kan!
Massor med kramar
Åsa

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej på dig kära Pernilla vännen ♥

Tusen tack snälla du för mycket trevligt besök i min blogg och dina ord om mina korgar :)
Alla dina snälla ord tar jag och gömmer och vårdar ömt i mitt hjärta ♥

Får inte sova så mycket tyvärr och då blir det en del pyssel !!! Men man ska vara positiv och säga att det blir något bra ut av det hela istället för bara sömnlöshet !!!

Hoppas att din lördag och helg blir mycket trevligt :)

STORA Kramar från Lilla vännen Inger ♥