tisdag, februari 09, 2010

Takdropp



I söndags var jag på en pysselträff som vår lokala scrapförening High Coast Scrap anordnade. Jag var där med Sussie. Vi hade jättekul! Tack Sussie för att du tog med mig! Det fanns två skisser som man kunde scrappa efter, en kort skiss och en LOskiss. Jag hann med båda. Kortet visar jag en annan gång.

De här korten har min mamma tagit med sin mobil. Visst är det vackra bilder! Jag får riktiga vårkänslor då jag ser på dem. Korten är tagna ifjol vinter tror jag. Det är från mina föräldrars altan.

TACK för era gulliga kommentarer! De värmer mycket!

Free Signature Generator

Free Signature Generator

8 kommentarer:

Lena sa...

Vilka häftiga foton Pernilla. Visst får man lite vårkänslor av dom. Din LO är så fin. Förstår ni hade trevligt på träffen. Ha en fortsatt bra dag. Kram Lena

Lisan sa...

Vilken super fin LO du har gjort på er träff. Jag älskar LO´s med naturbilder av olika slag. Kul ni kunde träffas på scrappen du och Sussie. Jag fixar gärna mall till dig på asken. Var det på trekanten du tänkte. Du kan väl maila så fixar vi det. Ha det så bra, kramis Lisan

Lena B E sa...

Hejsan vännen!
Wow vilken superfin Lo du gjorde på träffen!! :D
Tack för ditt mail, det var så roligt att du skrev!! :D
Fotona är jättefina och jaaa, nog får jag vårkänslor allt när jag ser dom!!
Kan man få annat av takdropp? Det är sååå härligt!! :)
(utom när man får det i nacken innan för jackan, huvva) Hi hi...
Så fina kort hon får med sin mobil din mamma. Toppenfina. :)
Ha det så bra!
Kramar från Lena

Unknown sa...

Jättefin Lo, känns så härligt att se att snön KAN smälta hihi.
Tycker att det är fint med bilder från vår natur att göra Lo på, men har faktiskt aldrig gjort det själv ännu...
Tack för din kommentar inne hos mig.
Ha en trevlig vecka / kram kram

Karina sa...

Hej Pernilla.
Du är bara så duktig. Gillar verkligen din LO. Älskar färgerna.
Keep up the god work!!
Hoppas allt är bra med dig. Här är det bra idag. Ingen feber så jag ska åka till jobb en stund idag.
Ha en underbar dag. Kramar Karina

Busan sa...

Vilken härlig LO du har gjort och jaaa, både bilderna och LO:n är jättefina!!! Fick såna vårkänslor när jag såg den - tänk att våren är på väg!!!! Duktig du är och jättekul att du och Sussie kunde komma iväg på denna träffen tillsammans. *hjärta*
Hoppas du har det så bra du bara kan och får en mysig pysselstund snart igen och ska bli jättekul att få se ditt kort du gjorde också!
Varma vinter-kramar
Busan

Anonym sa...

Hej vännen! Vad fin den blev! Ja, nu har jag ju sett den i verkligheten och då är den ännu finare! Fotona är underbara, och tänk att de kunde bli så bra med en mobilkamera, fantastiskt! Vårkänslor får man verkligen! Tack för att du ville följa med mig på träffen, det var skoj även om jag oturligt nog inte mådde så bra. Har fått svar på det nu då jag blev tvungen att åka in akut igår då jag hade så ont i njuren. Har fått en infektion så nu går jag på antibiotika ett tag framöver.

Ha en underbar dag vännen och sköt om dig!

Kramisar Susanne

Busan sa...

Vad glad jag blev att jag lyckades skicka lite vårkänslor ända upp till dig!!! Förstår ju att ni behöver det så mycket som bor så långt uppåt landet. *hjärta*
Hoppas du har kryat på dig riktigt så du har det så bra du bara kan och snart får en mysig pysselstund - har suttit och tittat på din LO igen en stund och den är helt fantastisk - duktig du är!!!!
Varma vinter-kramar
Busan